torsdag den 20. september 2012

Agurker

Hvorfor er vi så vilde med agurker? Jeg mener.. en agurk består af 96½ vand, og vand smager ikke rigtigt af noget. Kunne det være de friske og kolde følelse man får på tungen? Er det glæden i at lege med de små vandbobler i midten? Eller er det bare tanken om, at det er sundt? Jeg føler mig så dejlig tilpas når jeg spiser agurker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar