Hvorfor er vi så vilde med agurker? Jeg mener.. en agurk består af 96½ vand, og vand smager ikke rigtigt af noget. Kunne det være de friske og kolde følelse man får på tungen? Er det glæden i at lege med de små vandbobler i midten? Eller er det bare tanken om, at det er sundt? Jeg føler mig så dejlig tilpas når jeg spiser agurker.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar