Halløj! Jeg har, for at det ikke skal være løgn, ingen fritid da jeg nu går på gymnasiet. Men jeg har nu tænkt mig at starte denne ubetydeligt latterlige blog alligevel, som jeg håber kommer til at blive set en gang eller 2.
Som en god (knapt så god) start på bloggen, vil jeg fortælle om min morgen. Den samme morgen, som jeg forresten oplever hver dag, for så at nå den samme forpulede overfyldte bus, med de samme små snotunger og andet klamt, for så at få den samme dag i skolen, komme hjem, sove, spise, sove, ooooog guess what? Jeg vågner så op igen, til den samme forpulede dag, som jeg så skal leve i de næste 3 dejlige år. Weeee.
Men jaja, sådan her lyder min morgen:
Står op klokken 6.00.
Tænder min computer.
Sætter noget overraskende glad musik på, for så at løbe rundt og danse til det.
Finder noget tøj.
Tager det på.
Tager det af igen, da jeg tænker at folk ikke ligefrem ville synes om synet af en lille pige, med en superman-t-shirt, en lang (meget lang!) underlig cardigansstrikstuttelitut, jogginbukser, en stråhat og klipklapper.
Finder noget andet grimt tøj.
Tager det på.
Tager det af igen.
Finder noget nyt.
'Det ser normalt ud, det tager jeg!'
Går op ad de uendeligt lange trapper.
Ind i køkkenet.
Kigger i skabene. Er der mon noget lækkert? Nej.
Dropper morgenmaden.
Reder mit overfarvede ødelagte hår.
Samler hår op fra gulvet, da det ligger over alt.
Smukkeserer mig, som vi piger nu også gør.
Tager overtøjet på.
Træder i mine
nedtrådte sneakers, som bærer præg af, at jeg aldrig har taget dem ordentligt på.
Smutter ud af døren, går 200 meter, og når til en busstation fyldt med små lorteunger og andre folk fra min by.
Siger pænt godmorgen til den sædvanelige buschauffør, og forbereder mig mentalt på at en ny dag på gym er startet.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar