torsdag den 30. august 2012

I see humans, but no humanity


Mennesker er nogle forfærdelige skabninger. Seriøst. Jeg hader alt ved os mennesker. Alle de ting i gør. Alle de tanker vi gør os. Vi er forfærdelige. Alle sammen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar