Go play on the highway
torsdag den 30. august 2012
I see humans, but no humanity
Mennesker er nogle forfærdelige skabninger. Seriøst. Jeg hader alt ved os mennesker. Alle de ting i gør. Alle de tanker vi gør os. Vi er forfærdelige. Alle sammen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar