Hvorfor overhovedet drenge? Jeg mener, det eneste de er til for, er
fandme kun at viderebringe menneskeligheden, for det virker de nemlig alle
sammen meget obse på (Hvis I forstår en lille en). Hankønnet er så sexfikseret,
at det er til at blive dårlig over. Om de så vil det, eller ej, så er de så
forbandet sexfikserede alle sammen. Selv små drenge småbegynder allerede deres
små tanker og dumme kommentarer som 7-8-årrige. Dog meget mildt.
Når de så bliver ældre, og kommer i puberteten, så går det
jo kraftedme helt galt jo. Hvis de så finder sig en kæreste, så er deres eneste
formål med forholdet, at komme i bukserne på den uskyldige søde pige. At
eksperimentere. Hvis de så slår op, ville det højst sandsynligt kun være det
frække som han ville savne. I en uge eller 2. HØJST.
Fra nu af, er jeg officielt blevet aseksuel. Jeg er hverken til
mænd eller kvinder. Heller ikke dyr, lol. Sjovt nok er symbolet for aseksualitet
en kage, og det kommer fra idéen, at
"kage er bedre end sex". Nu tænker jeg American Pie.. :3 ej. Der
er også oprettet et aseksuelt fællesskab kaldt Aven. Fællesskabets symbol er en
trekant som denne...
Vil I have yderligere forklaring om hvad det er, så er wikipedia
en fremragende side, lol.
Men ja, tilbage til drengene. De er forfærdelige alle sammen, og jeg venter skam kun på, at det modsatte bliver bevist (hvilket jeg ikke tror gør).
Hyg jer.
/Aldrig.
/Aldrig.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar