fredag den 16. november 2012
Gud hvor er det her egentligt latterligt
Jeg manglede et sted hvor jeg kunne udtrykke mig nogenlunde, men hvor lamt er det så ikke lige at sidde her og sende det ud på nettet? Måske fordi jeg mangler medfølelse udefra. Fra fremmede mennesker. Men de folk der så læser det lort jeg smider ud på nettet, er nu ikke helt fremmede. De er nogle dejlige mennesker, ja de er så. Mine dejligste, super-næreste, ultrapsykopatiskskønherlige venner. Jeg manglede vel bare et sted hvor jeg kunne smide mine tanker, ikke helt lukket, men alligevel anonymt. Åh gud. Hvad laver jeg.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
jeg er glad for at være en af dem.
SvarSlet